Met de bus naar Oslo

8 november 2023 - Assen, Nederland

De reis naar Noorwegen is geboekt. Na lang twijfelen heb ik besloten om met de Flixbus vanaf Groningen naar Oslo te reizen. Deze bus rijdt 's avonds en overdag, dus het wordt slapen in de bus. Ik ga niet alleen, maar mijn moeder gaat met mij mee. Zij blijft ongeveer 5 dagen in Noorwegen met mij en daarna vertrekt zij met dezelfde bus weer terug. We vertrekken op 3 januari om half 1 vanuit Groningen hoofdstation. We komen die dag erna om 9 uur aan in Oslo met al mijn koffers. Het fijne aan reizen met de bus dat je niet te maken hebt met spullen die je niet mag meenemen en er is veel ruimte voor bagage.

We komen eraan Oslo!

Reis naar Oslo

1. Ernst:
    10 december 2023
    Dat wordt een hele trip Merel, een hele mooie. Gelukkig vanuit Groningen en niet Hillegom, scheelt een flink stuk toch😉.
    En hoe fijn is het dat je moeder meerijdt, dat is echt een steun. Dan komt niet direct al het nieuwe op je af. Top!
    Ik zal er zijn om je uit te zwaaien.