Plans for the week!

14 januari 2024 - Oslo, Noorwegen

Maandag: School

Lessen op school en daarna opzoek naar spikes voor onder mijn schoenen. Deze spikes heb ik nodig om dinsdag mee te gaan hiken met een groep studenten.

Dinsdag: Hiking!

Vandaag ga ik met ESN (erasmus student network) hiking bij de Sognsvann. We gaan pas om 5 uur op pad, dus in het donker. Hiervoor heb ik spikes en een goede zaklamp nodig.

Woensdag: Huisavond

Een avond zitten met mijn huisgenoten om elkaar beter te leren. We eten dan lekker met elkaar en doen spelletjes...

Met mijn huisgenoten in een sneeuwstorm

Donderdag: Langlaufen!

Vandaag ga ik om 17:00 leren langlaufen door middel van een sportgroepje. Er zijn veel gebieden waar je kan langlaufen, maar we gaan dit keer ook naar de Sognsvann toe.

Vrijdag: Langlaufen met vriendin

Vandaag willen we langlaufen in praktijk oefenen en dus met zen tweeen naar de Sognsvann toe.

Lopen over het Sognsvann met vrienden

Zaterdag: Naar lillehammer

Vandaag vertrekken ik met mijn huisgenoten naar Lillehammer. Dit gaan we doen met de trein (ongeveer 2 uur) en daarna gaan we de stad verkennen.

Zondag: Uitrusten :)

1. J.A. Kleijwegt:
    15 januari 2024
    Wat heb je leuke activiteiten op het programma staan. Geniet ervan.
  2. Josien van Leeuwen:
    15 januari 2024
    Wat fijn om al een groepje te vormen met elkaar. En genoeg te doen. Leuk hoor!
    Groetjes opa en oma Kleijwegt.
  3. Josien van Leeuwen:
    17 januari 2024
    Hallo Merel. Het was erg gezellig op opa's verjaardag. De tril is erg leuk en ik heb al aan mama gevraagd of ze er nog 1 mee wil nemen voor mijn verjaardag. De muts voor opa is fantastisch. Hij draagt hem graag. Liefs van ons.