Bezoek van mijn vriend en sauna in Oslo

29 januari 2024 - Oslo, Noorwegen

Het is alweer enige tijd geleden. De temperaturen in Oslo zijn veel beter geworden, rond -1 elke dag. Paar dagen geleden (22-1-2024) was er een kans om het noorderlicht te zien in Oslo. Na enige uren wachten kon je op camera het noorderlicht waarnemen, maar helaas niet met je eigen ogen. In februari vertrek ik met mijn vriend naar Tromso en hoop ik het noorderlicht veel beter te kunnen zien.

Heel klein beetje Noorderlicht in Oslo

De dag erna (23-1-2024) ben ik met mijn huisgenoten en een aantal andere kennissen vertrokken naar de sauna in Oslo. Dit was tegenover het bekende opera gebouw. De sauna was heel erg warm en nadat je de sauna uit komt zijn we het water in gegaan van de Oslo Fjord. Daar moest je niet meer dan paar minuten in blijven, omdat het heel erg koud was. Het was heel erg leuk om te genieten van de sauna in de natuur.

De ingang van de sauna

Op 26 januari kwam mijn lieve vriend naar Oslo toe! Ik heb mij daar heel lang op verheugt... Het begon die dag met sneeuwen, dit gaf daardoor een hele leuke lading aan zijn aankomst. Nadat hij zijn spulletjes bij mij had neergezet hebben we lekker een pizza gegeten in de Oslo binnenstad. De dag erna zijn we vertrokken naar Frognerseteren om onze langlauf ski's op te halen. We hadden 2x anderhalf uur skiles geboekt voor afgelopen weekend. Dit vonden we allebei heel erg leuk en we hebben de techniek veel beter onder controle gekregen.

Langlaufen met Cornee

Zondag aan het einde van de dag hebben we nog een slee gehaald en zijn we super hard van de sleebaan gegaan. Dit was een super leuk einde van de dag!

Samen met mijn vriend sleeen

1. J.A. Kleijwegt:
    29 januari 2024
    Wat een leuke activiteiten hebben jullie gedaan en leuke foto's!
  2. Josien van Leeuwen:
    30 januari 2024
    Lieve Merel, wat een leuke tijd zo samen met Cornee. En wat goed dat jullie ook zo van de sneeuw en het skiën en het sleeën konden genieten. Leuke foto's voor later. En hoe gaat het nu met de studie? Kun je het volgen? En wordt je Engels al wat beter nu je het moet gebruiken. Ik hoop dat je blij bent dat je deze keuze voor je studie hebt gemaakt. Hoor graag weer wat van je. Lieve groeten van opa en mij. We volgen je hoor! Groetjes en een dikke kus van ons.xxx

Jouw reactie