Langlaufen en Sleeën...

23 januari 2024 - Frognerseteren, Noorwegen

Afgelopen week ben ik op vrijdag voor het eerst gaan langlaufen. Dit was een echte belevenis, omdat ik nog nooit op skies had gestaan. Het was erg leuk om te doen, aangezien je door de natuur heen gaat. Door het langlaufen was het ook niet meer zo koud en hebben we toch lekker kunnen genieten van de zon.

Langlaufen met Eline

Voor het eerst langlaufen

Over een paar dagen neem ik langlauf les, zodat ik de basis kan leren en daarna verder kan oefenen.

Op zaterdag 20 januari ben ik met mijn huisgenoten gaan sleeën. Noorwegen heeft namelijke slee banen waar je super hard naar beneden kan gaan. Aan het einde van deze baan kan je dan vervolgens weer met de metro omhoog en kan je de baan opnieuw doen.

Met mijn huisgenoten sleeen

Soms ging het zo hard dat je bijna uit de bocht vloog, maar het was een hele leuke ervaring om te doen. Wel kregen een aantal huisgenoten het heel erg koud, aangezien er veel wind was op de slee. Dit gaan we zeker nog een keertje doen!

1. Oma peters:
    25 januari 2024
    Wat is dit super leuk om te doen
  2. Josien van Leeuwen:
    28 januari 2024
    Lieve Merel. Wat een leuke foto's en ervaring. Hoe gaat het op school. Went het al?
    Bij ons is het wel goed, maar opa heeft weer een liesbreuk. Komende week naar chirurgie en hopenlijk snel een operatie. Begin juni willen we mee met de groepsreis naar Istrie. We hebben ons al opgegeven. Zin in. Maar dan moet opa voor die tijd geopereerd worden. We hebben al een afspraak op chirurgie volgende week. We hopen dat hij voor de vakantie geopereerd kan worden. Verder alles oké. Liefs van ons! xxxxx