Routine

9 februari 2024 - Oslo, Noorwegen

Bijna alles is nu een beetje gewoon geworden. Ik ben nu al meer dan een maand in Oslo en nu is alles een beetje geland. Ik ben heel erg blij met mijn huisgenoten en met de woning waar ik woon. Afgelopen week ben ik alleen gaan langlaufen en ben ik met goede vriendin (Meijke) naar de IKEA gegaan.

Langlauf routeBoompjes in de sneeuw

Zaterdag hadden wij een feestje bij ons thuis en dat was echt super gezellig. Maandag ben ik nog een keer naar de sauna gegaan met een groep vrienden.

Met vrienden naar sauna

Verder druk bezig met school en kleine activiteiten tussendoor... (zoals sportschool en binnen zwemmen)

1. Ernst:
    18 februari 2024
    Routine? Dagje sauna, even naar Ikea, langlaufen en natuurlijk een feestje...
    Ik teken voor zo'n routine zeg!! Heerlijk..
    Volgens mij ben jij de sportiefste van de hele familie.
    En weer geniet ik van de prachtige foto's, wat een vrijheid, stilte en schoonheid.
    Deze week komt Cornee weer even bij ons logeren, die staat natuurlijk weer te springen om allerlei activiteiten met jou te beleven.
    Geniet ervan, allebei..

Hou van je, liefs papa.
  2. Corstiaan Kleijwegt:
    27 februari 2024
    Hallo Merel. Komt er nog wat in de blog. Ben benieuwd hoe het gaat op school en of je nog leuke dingen gedaan hebt of doet. Lieve groeten van ons.

Jouw reactie