Mijn ervaring

3 juni 2024 - Stockholm, Zweden

Er zijn geen woorden om mijn avontuur goed genoeg te omschrijven.

Er zijn handgebaren om dit uit te drukken.

Ik heb dit meegemaakt, in mijn bloed, in echte levende lijven.

Maar voor anderen zijn dit allemaal losse puzzelstukken.

Het maakt niet uit.

Dit avontuur bewaar ik in mijn hart en zal mij nog veel moed geven.

Als ik er dan weer aan terugdenk, voel ik het door mijn huid.

Maar ik ben wel weer terug in het “echte” leven.

Dankbaar voor alles wat ik heb meegemaakt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kleine sidenote:

Ik heb 2 dagen geleden mijn haar bruin laten verven door een lief huisgenootje van mij. Ik wilde graag een keer brunette zijn en dacht waarom niet :). Ik schrijf dit verhaal nu vanuit Zweden, overmorgen horen jullie hoe ik het hier heb gehad :)

Bruin haar

1. Irma:
    7 juni 2024
    Mooi Merel, staat goed
  2. Corstiaan Kleijwegt:
    Lieve Merel of lieve brunette. Wij zijn met vakantie in Istrie met de kerkgroep. Mooi land, goed ontwikkeld. We hebben al veel gezien, maar er komt nog veel meer. Het is heerlijk weer. Nog niet te warm. We gaan straks varen met een klein bootje naar een eilandje in het grote meer hier dichtbij. En vanmiddag weer met de bus iets bezoeken. We genieten al enige dagen met de groep. Hoop je weer in gezondheid te zien na jouw grote avontuur. Liefs opa en oma.